: Szukaj

Regulamin

Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt w celu sprawdzenia dostępności danego asortymentu - sprzedaz@cocomore.pl lub 422252194

 

Regulamin Sklepu Internetowego Cocomore.pl

Właścicielem Sklepu Internetowego jest firma AMG Mariusz Gała z siedzibą w Pabianicach, ul. Karniszewicka 78A, 95-200 Pabianice, zarejestrowana pod numerem NIP 731-106-71-68 oraz numerem REGON 471120274. Firma AMG jest właścicielem marki COCOMORE.

 

I Składanie zamówienia

  1. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem stron internetowych Sklepu.
  2. Warunkiem prawidłowej realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania, telefonu i adresu e-mail. W przypadku podejrzenia wysłania nieprawdziwych danych firma zastrzega sobie prawo do niewysłania zamówionego towaru.
  3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem potwierdzenie przyjęcia do realizacji.

 

II Realizacja zamówienia

  1. Realizacja zamówienia nastąpi:
    1. W chwili złożenia zamówienia – w przypadku płatności przy odbiorze.
    2. W chwili wpływu kwoty na konto firmy – w przypadku płatności przelewem.
    3. W chwili poprawnej transakcji – w przypadku płatności kartą kredytową.
  2. Zamówienie zostanie zrealizowane tylko wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie. W przypadku braku towaru lub niemożliwości skompletowania całej przesyłki klient jest o tym informowany telefonicznie lub e-mailem i podejmowana jest decyzja odnośnie dalszej realizacji.
  3. Zamówione towary dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD.
  4. Do każdego zamówienia dołączamy paragon oraz na życzenie klienta fakturę VAT.

 

III Koszt przesyłki i czas dostawy

  1. Koszt przesyłki uzależniony jest od wartości zamówionych towarów, sposobu płatności i dostawy.
  2. Czas w którym klient otrzyma zamówiony towar uzależniony jest od czasu realizacji i czasu dostawy. Standardowo czas ten powinien wynosić 2-3 dni robocze. Gdyby okazało się, że ten czas może się wydłużyć, klient jest o tym informowany telefonicznie lub e-mailem.

 

IV Płatności

  1. Wszystkie ceny i płatności realizowane są w złotych polskich oraz zawierają podatek VAT. Ceny towarów obowiązują od momentu złożenia zamówienia do zakończenia transakcji.
  2. Klient może skorzystać z następujących form płatności:
    1. Płatność przy odbiorze u listonosza lub kuriera.
    2. Przelewem bankowym.
    3. Kartą kredytową.
  3. Przesyłki realizowane są tylko na terytorium Polski.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych lub wycofywania towarów z oferty. Przeprowadzania wyprzedaży, akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.

 

V Reklamacje

  1. W chwili odeprania przesyłki przez klienta powinna być ona rozpakowana, a towar sprawdzony w obecności listonosza lub kuriera. Jeśli widoczne są wady powstałe wskutek dostawy należy poinformować o tym Sklep. Odesłać towar za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym na adres:
    AMG
    95-200 Pabianice,
    ul. Karniszewicka 78A

    Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem w przypadku każdego rodzaju reklamacji.
    Po rozpatrzeniu reklamacji Sklep zwróci koszt dostarczenia przesyłki i odeśle produkt wolny od wad, zaoferuje inny lub zwróci klientowi koszt zakupu towaru. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis przyczyny zwrotu wraz z numerem zamówienia i konta na które zostaną przelane pieniądze.
  2. Jeśli po rozpakowaniu przesyłki okaże się, że towar jest niezgodny z zamówionym. Należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub e-mailem. Niezgodny towar należy przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym na adres:
    AMG
    95-200 Pabianice,
    ul.
    Karniszewicka 78A
    Do przesyłki należy dołączyć pismo ze wskazaniem błędu w zamówieniu. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że brakuje towaru uwzględnionego w zamówieniu należy o tym niezwłocznie poinformować Sklep telefonicznie lub e-mailem. Koszt dostarczenia przesyłki pokryje wówczas Sklep.
  3. Jeśli klient błędnie zamówił towar należy poinformować o tym Sklep telefonicznie lub e-mailem. Do odsyłanego nieużywanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz pismo z opisem zaistniałej sytuacji i wskazaniem towaru na który chcemy go wymienić. Koszt dosłania oraz ewentualną dopłatę ponosi odbiorca. Sumę należy wpłacić na konto BRE BANK S.A. 11 1140 1108 0000 2050 8400 1001 z dopiskiem „dopłata” oraz numerem faktury lub zamówienia. Ewentualną nadpłatę zwrócimy na wskazane konto klienta w piśmie.
  4. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie 10 dni od daty otrzymania zmówionego towaru. W tym terminie należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub e-mailem i poinformować o chęci odstąpienia od umowy w celu otrzymania dalszych kroków z tym związanych.

 

Mimo dołożonych wszelkich starań kolory asortymentu prezentowane w sklepie Internetowym Cocomore mogą odbiegać od rzeczywistych.


Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt w celu sprawdzenia dostępności danego asortymentu - sprzedaz@cocomore.pl lub 422252194